X

Register

To purchase tickets, subscriptions, products and memberships, you must register. Simply fill in your name and email information and Register: you'll be soon sent a confirmation email. Once you have confirmed your registration as indicated, you can login.

Shop without login, connect quickly with Facebook after viewing the Facebook regulations on data and settings or
If you are registered, please

Login information
Privacy and Consents
Newsletter Our newsletter contains news about our calendar.! Newsletter Policy
I give Blue Note my authorization that I can revoke:
Sending promotional information on products, services, events, market research carried out with traditional and remote communication tools
Analysis of my personal interets for targeted services and sending personalised promotional information:
Notes You can always edit your choice or unsubscribe when you want.
General Conditions of Contract

23, 24, 25 e 26 Settembre – Bebel Gilberto

23, 24, 25 e 26 Settembre – Bebel Gilberto


Bebel Gilberto è nata a New York da due icone della musica brasiliana João Gilberto e Miucha. La sua formazione musicale è stata la sua infanzia in Brasile. Era circondata da una famiglia allargata che includeva suo zio Chico Buarque e amici di famiglia come Milton Nacimento, Tom Jobim, Caetano Veloso, e João Donato. A sette anni ha avuto il suo primo debutto registrando un album con la madre. Due anni dopo, si è esibita insieme con sua madre e Stan Getz al Carnegie Hall.

Bebel Gilberto ha lavorato con artisti di fama mondiale, come Kenny G, David Byrne, Amon Tobin, Smoke City, Thievery Corporation, Towa Tei, Caetano Veloso, Chico Buarque e João Gilberto.

Il suo marchio di fabbrica è la bossa nova elettronica che ha portato nei club di tutto il mondo e posizionandola come una delle artiste brasiliane più vendute negli Stati Uniti dagli anni ’60.

Per maggiori informazioni e per l’acquisto dei biglietti, consulta la programmazione



Leggi anche

No comments for this post

Leave a comment

Accedi


Follow us

for updates and more